به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز چهارشنبه در گردهمایی فعالان و دست اندکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان 40 سال افتخار افزود: انقلاب اسلامی ایران از همان روزهای ابتدایی با ایجاد آشوب ها و اغتشاشات داخلی توسط آمریکا به عنوان نماد استعمار مواجه بود که هیچکدام از آنها دستاوردی بدنبال نداشت.
وی با اشاره به وضع موجود کشور و انتقاد از برخی حرف های داخلی و تقدیر از موضع شجاعانه رییس جمهور و سردار سلیمانی مقابل آمریکا گفت: نباید به جنگ روانی با دشمن دامن زد و همه مسوولان باید توطئه ها را رصد و اقدام مناسب انجام دهند.
امام جمعه ایلام خطاب به دشمنان این نظام گفت: امروز انقلاب اسلامی نفوذ قابل توجهی در جهان داشته و از هیچ تردیدی هراس نخواهد داشت.
لطفی بیان کرد: مسوولان باید دست در دست هم داده و در جهت رفع مشکلات موجود کشور ایران تلاش کنند تا جنگ های روانی و تبلیغات آنها خنثی شود.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن 12 مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این نهاد به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی با مسوولیت آیت الله جنتی از شخصیت های تاثیرگذار نظام در انجام رسالتش تاکنون موفق عمل کرده است.

** وحدت رمز عبور از مشکلات امروز جامعه است
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست با ذکر اینکه نقش بی بدیل رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی غیر قابل انکار است، گفت: نظام استکبار از ابتدای انقلاب درصدد از بین بردن این نهضت بود اما توطئه های آنان راه به جایی نبرد.
محمد نوذری اضافه کرد: امروز با وحدت میان همه جناح ها و گفتمان های سیاسی موجود در کشور می توان از بحران عبور کرد.
وی ادامه داد: باید روی حفظ آرمان های انقلاب اسلامی پافشاری کنیم تا بتوان از فشارهایی که نظام سلطه و سردمداران آمریکا ایجاد می کنند عبور کرد.
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: باید با هوشیاری، تدبیر و تبعیت از فرامین انقلاب اسلامی در جهت سربلندی نظام ایران که حاصل خون شهداست گام برداریم.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.