رضا رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت 17 مردادماه و روز خبرنگار از تمامی فعالان رسانه ای اعم از مطبوعات سراسری و محلی، خبرگزاری ها، پایگاه ها و سایت های خبری دارای مجوز این استان به تعداد 150 نفر به عنوان عضو سامانه خانه مطبوعات تجلیل خواهد شد.
وی به برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار در این استان اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت آیین گرامیداشت روز خبرنگار صبح 17 مردادماه در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام با حضور مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد، استاندار و معاونان و مدیران دستگاههای اجرایی در این استان برگزار خواهد شد.
رستمی دیدار خبرنگاران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد، حضور در منزل خبرنگاران پیشکسوت و تجلیل از این افراد و همچنین برگزاری ویژه برنامه مشترک اداره ارشاد و فرمانداری دهلران با هدف تجلیل از خبرنگاران شهرستان های دره شهر، دهلران، آبدانان و بدره را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز خبرنگار در این استان عنوان کرد.
هم اکنون 54 نشریه (روزنامه، هفته نامه، 2 هفته نامه، ماهنامه و 2 فصلنامه)، 27 پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی مجاز، 16 دفتر نمایندگی خبرگزاری و 85 دفتر نمایندگی نشریات سراسری در استان ایلام فعال هستند.
17 مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنکار ایرنا در مزار شریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.