عباس شمس اللهی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا کنون 22 شهر استان از نعمت گاز برخوردار شده اند و تنها سه شهر میمه، زرین آباد و توحید گاز دار نیستند که عملیات اجرایی گاز رسانی به این سه شهر با جدیت تمام در حال اجرا است.
وی با اشاره به اینکه تلاش می شود تا پایان سال جاری این سه شهر نیز به شبکه گاز رسانی متصل شوند، افزود: در مجموع 109 هزار و 671 خانوار شهری با ضریب نفوذ 98 درصد از نعمت گاز برخوردار هستند.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به شهرها و روستاهای باقیمانده این استان تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد.
شمس الهی با اشاره به وضعیت گاز رسانی در نقاط روستایی استان تاکید کرد: تاکنون از 601 روستای استان 355 روستا با ظریب نفوذ 80 درصد از نعمت گاز برخوردار شده اند.
شمس اللهی تعداد خانوارهای روستایی بهره مند از نعمت گاز را 32 هزار و 367 خانوار اعلام کرد و گفت: در حال حاضر عملیات گاز رسانی به 70 روستا با طول 235 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه در دست اقدام است که تا پایان سال جاری یا نیمه اول سال آینده این روستاها نیز به شبکه گاز سراسری متصل خواهند شد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته 12 هزار و 500 مشترک جدید در سال جاری در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار به مشترکان گاز بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان ایلام اضافه شد.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.