مجتبی عنبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به 6 مرداد روز کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران دارای 11 کارگاه آموزشی فعال بوده که از این تعداد هفت کارگاه ویژه برادران و چهار کارگاه ویژه خواهران است.
وی افزود: طی چهار ماهه نخست سال جاری 303 نفر در قالب 27 حرفه متنوع آموزش های مهارتی را در این مراکز کسب کرده اند که از این تعداد 106 نفر خواهر و 197 نفر برادر هستند.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهلران یادآور شد: دوره های ویژه برادران شامل تعمیرکار خودروهای تجاری ، برق کار صنعتی، تعمیرکار کولر، آرماتوربندی و جوشکاری و دوره های ویژه خواهران شامل گوهرتراشی، معرق کار چرم، ویترای و خیاطی هستند.
عنبری تاکید کرد: سال گذشته یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به این مرکز اختصاص یافت و امسال با حمایت فرماندار افزایش 100 درصدی یافته و به 2 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات رسیده است.
وی اضافه کرد: این مرکز با داشتن تجهیزات آموزشی مناسب و مربیان متخصص، آمادگی لازم را در جهت ارائه آموزش های مهارتی در حوزه های مختلف بویژه شرکت نفت و پتروشیمی و NGL داراست.
شهرستان 65 هزار نفری دهلران در 228 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.