شادمهر کاظم زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه های مختلفی در حوزه جنوبی استان ایلام در حال اجراست که تلاش برای جذب اعتبار مصوب انها جریان دارد.
نماینده حوزه انتخابیه دهلران گفت: همچنین بهبود وضعیت داجرایی پروژه های راکد جنوب استان ایلام در حال پیگیری برای اجرایی شدن قرار دارند.
وی همچنین اعلام کرد : احداث سد تنظیمی در پایین دست سد سیمره و جلوگیری از خسارات وارده به کشاورزان در شهرستان دره‌شهر در آینده ای نزدیک انجام می شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: 450 میلیاردریال برای تکمیل تونل کبیر کوه تصویب شده است که تا پایان سال مالی 97 حفاری آن تمام می شود.
وی افزود: برای توسعه زیرساخت های برق رسانی در جنوب استان ایلام تسریع در احداث پست 230 کیلوولت مورموری و احداث نیروگاه 500 مگاواتی دهلران در وزارت نیرو در حال پیگیری است.
نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس از دستور عدم قطع برق مناطق گرمسیری استان ایلام توسط وزیر نیرو خبر داد و گفت: وزیر نیرو با معاون حوزه برق به صورت مکتوب دستور عدم قطع برق مناطق گرمسیری استان را صادر کرده است.
وی با اشاره به تلاش برای شتاب پتروشیمی دهلران، اظهار داشت: برای اجرای کامل این طرح به 36 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
کاظم زاده تصریح کرد: مراحل ابتدایی پتروشیمی دهلران با سرمایه گذاری سازمان بازنشستگی شرکت نفت شروع شده است.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.