علیرضا سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خط تولید سنگدانه ریز و درشت و تولید بتن آماده این شهرستان به دلیل ابطال پروانه و تولید فرآورده غیر استاندارد پلمپ شدند.
وی در تشریح عملکرد فصلی این اداره گفت: اداره استاندارد شهرستان دهلران طی سه ماه اول سال جاری بیش از 60 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش داشته و بالغ بر 40 مورد نمونه برداری نیز از محصولات تولیدی این واحدها انجام شد.
رئیس اداره استاندارد دهلران افزود: در راستای طرح کنترل کالاهای مشمول عرضه شده در سطح بازار این اداره در سه ماهه اول امسال 90 مورد بازرسی و کنترل مراکز عرضه، تمرکز و توزیع کالا در سطح شهرستان را انجام داده است.
سلیمانی همچنین از آزمون و کالیبره کردن تمامی نازل های سوخت موجود در شهرستان و تمامی باسکول های ثابت و همکف و نیز اوزان سبک سنجش منطقه خبر داد و تاکید کرد: صدور و تمدید پنج پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای فاقد استاندارد برای فرآورده های سنگدانه ریز و درشت مورد مصرف در بتن و گچ تیپ یک و انرژی و مواد غذایی و تمدید سه گواهی تأیید صلاحیت مدیر کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان از دیگر اقدامات در این ایام است.
شهرستان 65 هزار نفری دهلران در 228 کیلومتری ایلام قرار دارد.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.