به گزارش ایرنا، محمد تاسمه روز سه شنبه در جریان بازدید جمعی از مسئولان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور از راه ارتباطی ایلام - ملکشاهی - مهران اظهار داشت: با تلاش استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مسیر 110 کیلومتری ایلام - ملکشاهی - مهران جهت اصلاح و توسعه و ارتقاء از فرعی به اصلی و شریانی در حال اجرای مراحل قانونی است که امیدواریم هر چه زودتر ردیف بودجه آن ابلاغ شود.
وی با بیان اینکه با توسعه محورهای ارتباطی شهرستان شاهراه ارتباطی شمال - جنوب استان تکمیل می شود، افزود: موقعیت جغرافیایی ملکشاهی ارتباط شهرستان های شمالی را با شهرستان مهران و دهلران در کوتاهترین زمان ممکن خواهد ساخت.
فرماندار ملکشاهی همچنین به رویداد مهم اربعین اشاره کرد و یادآور شد: زیرساخت های استان برای پذیرایی از کنگره عظیم و بین المللی اربعین در حال تحول بنیادی است و ملکشاهی نیز به عنوان مسیر دوم و موازی مسیر اصلی از این تحول بزرگ بی نصیب نمانده است.
تاسمه گفت: هم اکنون محور ایلام - ملکشاهی - مهران در حال اصلاح و توسعه است که در صورت تحقق اعتبار ماده 32 از سوی سازمان برنامه و بودجه این مسیر به عنوان شاهراه ارتباطی نقش مهمی در توسعه و اشتغال شهرستان ملکشاهی و سایر شهرستان های همجوار خواهد داشت.
در جریان این بازدید جمعی از مسئولان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور مسیر ارتباطی ایلام – ملکشاهی و مهران مورد بازدید و بررسی میدانی قرار دادند.
محور 110 کیلومتری ایلام - ملکشاهی – مهران در چند سال گذشته به عنوان راه دوم و جایگزین مسیر ایلام - مهران مورد توجه و استفاده زائران اربعین حسینی قر ار گرفته است.
شهرستان ملکشاهی دارای 100 کیلومتر راه فرعی و 70 کیلومتر راه روستایی است.
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.