به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان تاکید کرد: مشکلات مردم باید در دستگاه های اجرایی استان رسیدگی شود و به مقامات بالاتر ارجاع داده نشود.
وی افزود: مردم در کارهایشان نباید بلاتکلیف بمانند، با توجه به فشارهای مختلف ظرفیت تحمل مردم کاهش یافته است، مدیران باید چابک باشند و کار مردم را راه‌ بیندازند و به مردم دلگرمی و امید دهند.
استاندار ایلام یادآور شد: با تلاش بیشتر می توان کمی و کاستی ها را جبران کرد، می طلبد مدیران عزم و شتاب خود را برای توسعه استان بیشتر کنند تا مردم ببینند که مسئولان به دنبال حل مشکلات آنان هستند.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: ایلام در جذب منابع مالی و برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی جزو استان های پیشگام در کشور است و امیدواریم نتیجه آن را در معیشت مردم استان ببینیم.
وی بر ضرورت شناسایی پروژه های توجیه دار در استان تاکید کرد و گفت: متقاضیان پروژه های تولیدی و اشتغالزایی نباید در بازه زمانی بلند مدت معطل شوند چرا دستور العمل های مختلفی برای پاسخگویی در کوتاه مدت وجود دارد.
استاندار ایلام ادامه داد: اگر پروژه ای توجیه مناسب را ندارد نباید مجوز آن صادر شود چرا که به جای کمک به مردم ، مشکلات را زیاد خواهیم کرد.
استاندار ایلام بر دقت و تلاش در جذب و اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی تاکید کرد و افزود: اعتبارات اشتغالزایی باید به موقع جذب و در اختیار جوانان بیکار قرار گیرد.
سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر خود با نمایندگان شرکت صنایع خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در این دیدار درباره چگونگی مشارکت هلدینگ خلیج فارس با شرکت پالایشگاه نفت و گاز پیروزی در خصوص دادن خوراک به صنایع پتروشیمی پائین دستی استان از محل تولید پتروشیمی تصمیمات خوبی گرفته شد.
وی، تسریع در اجرای پروژه (P.P )، استفاده از نیروهای بومی در هیئت مدیره و مدیران پتروشیمی، پیگیری تکمیل خوراک اتیلن و چگونگی انجام پروژه انتقال آب از سد گلال به پتروشیمی را از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار عنوان کرد.
7178/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.