نورالله دلخواه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد مسافر توسط یک هزار و 700 دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده ای استان جابجا شده اند.
وی افزود: بیشترین میزان جابجایی مسافر استان در سالجاری با اتوبوس و مربوط به ماه های فروردین و اردیبهشت ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: با همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر، طرح کنترل نامحسوس نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور رعایت ایمنی و حقوق مسافران در این مدت انجام شده است.
دلخواه یادآور شد: همچنین در مدت یاد شده (سه ماهه نخست امسال) بیش از 480 هزار تن کالا در محورهای این استان حمل شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش داشته است.
به گفته وی این میزان حمل کالا با 33 هزار سرویس ناوگان حمل و نقل در سطح استان جابجا شده است.
وی با اشاره به افزایش میزان جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: سیمان، گندم، انواع گاز مایع و مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و راهداری ایلام تاکید کرد: سالانه بیش از 95 درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد.
به گزارش ایرنا، 52 شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند، نزدیک به چهار هزار و 500 نفر راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.
در حال حاضر 111 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک است.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.