به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن ناصری گفت: این طرح در شورای ترافیک استان به تصویب رسیده و توسط شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی اجرایی خواهد شد.
وی به نقش مهم و استراتژیک بلوار آزادی به عنوان یکی از مسیرهای ورودی و خروجی شهر ایلام به سمت شهرستان های جنوبی استان اشاره کرد و افزود: سکوی میدان مادر بخش اعظمی از سطح مفید و قابل تردد این خیابان را اشغال کرده بود و همین مسله باعث کندی عبور و مرور و ایجاد گره ترافیکی در این مسیر شده است.
سرهنگ ناصری هدف از اجرای این طرح تسهیل در تردد وسایل نقلیه و پیشگیری از ایجاده گره ترافیکی به ویژه در ساعات اوج ترافیک دانست و تصریح کرد: تلاش می شود در حداقل زمان ممکن سکوی میدان جمع آوری و محل آن ترمیم شود.
وی با بیان اینکه برای حل معضل ترافیک چاره ای جز جراحی و تغییرات بزرگ در زیرساخت های شهری نداریم، افزود: به موازات تغییرات ساختاری در کالبد شهر، پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در بحث مدیریت ، کنترل و نظارت ترافیک به دنبال افزایش سامانه های هوشمند ثبت تخلف در تقاطع ها و میادین اصلی شهر است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یادآور شد: قبل از اجرای این پروژه تمامی تجهیزات و علائم مربوط به یک تقاطع از قبیل چراغ راهنما، خط کشی و تابلو برای هدایت رانندگان در محل نصب و بکارگیری می شود.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.