ایوب درویشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به ابلاغ ساعات جدید کار اداری در راستای تنظیم مصرف انرژی و برق در شهرستان های مختلف باید نظارت شود که کارکنان در موعد مقرر در محل کار حضور یابند و مشکلی در راستای خدمت رسانی به مردم به وجود نیاید.
وی افزود: این ابلاغ تا پایان 31 مرداد ماه و در راستای تنظیم و کاهش مصرف انرژی برق انجام گرفته و در شهرستانهای گرمسیری مهران، دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره علاوه بر تغییرساعت کار اداری یک ساعت تقلیل ساعت نیز انجام گرفته است یعنی ساعت 13:30 دقیقه پایان کار اداری این شهرستانها است.
وی ادامه داد: در شهرستانهای ایلام، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی تنها تغییر ساعت کاری اداری از 7:30 دقیقه به 6:30 در هنگام ورود تا ساعت 14:30 دقیقه اتمام ساعات کار اداری کارکنان و مراکز دولتی است.
درویشی گفت: شیوه نامه و بخشنامه این تغییر به دستگاه ها ابلاغ شده و در راستای اجرای این قانون امروز شنبه اولین نشست استاندار با معاونین راس ساعت 6:30 دقیقه صبح انجام گرفت.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که پایشی از وضعیت مصرف برق دستگاه خود داشته باشند و نظارت کنند که کمترین میزان انرژی در اداره مصرف شود تا با مشکل قطعی برق دچار نشوند.
وی همچنین از شهروندان ایلامی نیز خواست نسبت به مصرف برق توجه کنند و در ساعات اوج بار از وسایل انرژی بر برقی جز در موارد ضروری استفاده نکنند.
وی خواستار صرفه جویی در مصرف برق شد و گفت: باید همه به گونه ای مدیریت کنیم که خاموشی نداشته باشیم.
وی از مدیران نیز خواست با دقت ونظارت مشکلی در ارتباط با مسائل و مربوط به ارباب رجوع ها صورت نگیرد.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مسوول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان با توجه به افزایش میزان مصرف برق نسبت به تولید آن در کشور در زمان اوج مصرف برق، در کشور قطع برق صورت می گیرد.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.