به گزارش ایرنا، عبدالرضا عابد روز شنبه در آیین معارفه و تکریم مدیران سابق و جدید اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار کرد: تمام نیروها و مدیران این مجموعه افرادی انقلابی و پشتیبان ولایت فقیه هستند، این ویژگی باعث پیشرفت امر وقف در جامعه شده است.
وی افزود: مبنای کار این سازمان توسعه ارتباط، هماهنگی، ایجاد وحدت، انسجام و دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری است و امیدواریم همواره این راه ادامه پیدا کند.
عابد یادآور شد: توجه هرچه بیشتر مردم و مسئولان نسبت به ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در جامعه ضروری است و ترویج فرهنگ وقف و شناساندن آن به مردم امری محوری و مهم است.
وی تاکید کرد: هدف این سازمان در چارچوب کاری اداری و جهادی است که بعد جهادی آن به معنی عبور از موانع و کوچک کردن آنها است و وحدت و انسجام نیز نقطه طلایی آن است.
وی با بیان اینکه استان ایلام دارای ظرفیت های خوبی است، گفت: یکی از برجسته‌ ترین خصوصیات این استان حماسه حضور در هشت سال دفاع مقدس و نقش تاثیرگذار آن در پیروزی انقلاب اسلامی است.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اربعین را یکی دیگر از ظرفیت های برجسته این استان اعلام کرد و افزود: با وجود روحیه تعامل در این استان شاهد شکوفایی روحیه داوطلبی، رضایتمندی و فراهم کردن محیط مناسب برای زائران هستیم.
عابد تاکید کرد: توسعه عرصه های جدید وقف متناسب با نیاز هر منطقه موضوع بسیار مهمی است و برنامه ریزی و تلاش در آبادانی موقوفات تاثیرگذار و باید در دستور کار مدیران استانی قرار گیرد.
وی اظهار کرد: محیط مناسب و فرهنگی برای مجاوران و زائران بقاع متبرکه فراهم شود و ترویج سنت حسنه وقف و کارکردهای آن از دیگر وظایف مهم مدیران استانی اوقاف و امور خیریه است.
وی از همه مسئولان و مدیران استان ایلام خواست تا با تعامل مناسب و همکاری با مسئولان و ستادهای استانی در راستای رسیدن به اهداف سازمان یکدیگر را یاری کنند.
در این آئین از زحمات حجت الاسلام شهیدی فر قدردانی و حجت الاسلام مرتضی عزیزی به عنوان مدیر جدید اوقاف و امور خیریه استان ایلام معرفی شد.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.