به گزارش ایرنا : حجت الاسلام و المسلمین سید عبدلله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارکواز با اشاره به سفر اخیر ریاست محترم جمهوی به کشورهای اروپایی گفت: در جریان این سفر رئیس جمهور کشورمان بر خلاف میل سران دول اروپایی جنایت های رژیم صهیونیست را محکوم و این رژیم را به عنوان رژیمی غاصب ،نامشروع و جنایتکار معرفی کردند و گفتند جمهوری اسلامی هرگز این رژیم کودک کش و جنایتکار را به رسمیت نمی شناسد.
امام جمعه ملکشاهی اظهار کرد: موضع بعدی ایشان نیز که مایه سربلندی ملت و دولت ایران اسلامی شد این بود که اگر نفت جمهوی اسلامی ایران صادر نشود ،تضمینی برای صدور نفت کل منطقه نمی باشد که این موضع نیز مقتدرانه و عزتمندانه بود.
حجت الاسلام و المسلمین امینی افزود : تجربه سال های اخیر ثابت کرده که استکبار جهانی هیچ گاه به عهد خود وفا دار نبوده و همیشه به دنبال دشمنی و ضربه زدن به جمهوری اسلامی است ،لذا لازم است در برابر این زیاده خواهان مواضع محکم و مقتدرانه گرفته شود.
وی با اشاره به گرانی اخیر و بی ثباتی در بازار یادآورشد : مردم از رئیس جمهور و دولت انتظار دارند در حوزه اقتصادی نیز به صورت جهادی وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور ساماندهی شود .
امام جمعه ملکشاهی با تشکر از فرماندار جهت اجرای میز خدمت و فرهنگ پاسخگویی به مردم در محل مسجد جامع ابراز امیدواری کرد که این فرهنگ حسنه و اسلامی تداوم یابد.
7179/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.