به گزارش ایرنا، حجت الاسلام گوهری امام جمعه موقت مهران در خطبه های این هفته اظهار کرد: اگر فرزندان روح الله تنگه هرمز را ببندند به ضرر آمریکا خواهد بود.
وی افزود: از موضع گیری رییس جمهور قدردانی می کنیم و هرکجا که گفتمان اصیل انقلاب و تلاش برای رفع مشکلات مردم باشد، باید قدردانی شود.
خطیب موقت جمعه مهران یادآور شد: مردم از رئیس جمهور و نمایندگان ملت مدیریت اقتصادی ، فرهنگی ، کنترل گرانی و بهبود وضعیت معیشتی می خواهند.
حجت الاسلام گوهری تاکید کرد: اگر اوضاع اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند، بدون شک به فراغ بال بیشتری از آرمان های نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد.
امام جمعه موقت مهران در ادامه با تقدیر از کوشش شبانه‌روزی مهندسان ایرانی و متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه، برای انتقال آب از کرخه به آبادان با اجرای خط دوم طرح آبرسانی غدیر گفت: از سبزپوشان سپاه که به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا با اجرای پروژه خط انتقال آب آشامیدنی را به آبادان بیاوردند جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با گرامیداشت 14 تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها گفت: تلاش شهرداری مهران در ایجاد مبلمان شهری جای تقدیر دارد و انتظار می رود تا با تلاش هایی بیشتر مشکلات اداری مردم سریعتر مرتفع شوند.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.