به گزارش ایرنا، ضیا رضایی روز دوشنبه در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت این نهاد افزود: 160 کانون فرهنگی دائم و موقت ویژه مددجویان کمیته امداد در مناطق مختلف استان ایلام در زمینه های فرهنگی، آموزشی ، اشتغال و اوقات فراغت برای پوشش این مددجویان فعال شده اند.
وی ادامه داد: از مجموع شرکت کنندگان بیش از هفت هزار نفر از آنها فصل تابستان به اردوهای داخل و خارج از این استان اعزام می شوند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های کانون های تابستانی در حوزه آموزش و مهارت آموزی به مددجویان است، گفت: تابستان امسال بیش از سه هزار نفر از مددجویان این استان در کلاس های مهارت آموزی شرکت خواهند کرد.
به گفته رضایی، این افراد شامل دانش آموزان، دانشجویان به همراه والدین آنها بوده و ضمن اینکه مدارک فنی و حرفه ای به آنان داده می شود زمینه اشتغال و توانمندی این افراد هم فراهم می شود و تسهیلات لازم نیز برای اشتغال انها در اختیارشان قرار خواهد گرفت.
رضایی با اشاره به اینکه استقبال از برنامه های این کانون ها توسط مددجویان بسیار مطلوب و کم نظیر است، یادآور شد: کمیته امداد در سال های اخیر همواره از سازمان ها و نهادهای موفق در زمینه اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان بوده است.
40 هزار نفر در استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوردارند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.