به گزارش ایرنا، محمود تدین عصر شنبه در مجمع انتخابات هیات ووشو استان ایلام اظهار کرد: از ابتدای امسال اردوهای تیم ملی به بهترین شکل برگزار شده و پس از انتخاب تیم اصلی ورزشکاران خود را برای اعزام به مسابقات جهانی برزیل و بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی آماده می کنند.
وی افزود: جایگاه ایران در رشته ووشو در دنیا بسیار چشمگیر است و بعد از کشور چین در رده دوم برترین تیم های جهان قرار دارد و اردوهای ملی بسیاری از کشورها به میزبانی ایران برگزار شده که نشان از موفقیت و موقعیت این ورزش در دنیا دارد.
دبیر فدراسیون ووشو ادامه داد: ووشوکاران ایرانی بسیار اماده و با نشاط همچنان برای حفظ قهرمانی ها و تداوم موفقیت های خود در آسیا و جهان به راه خود با قدرت ادامه می دهند و بطور قطع باید فعالیت ها در کشور بیشتر شود.
به گفته تدین تیم منتخب جوانان کشور هفدهم تیرماه به بازیهای جهانی برزیل اعزام می شود و امیدواریم شاهد درخشش آنان در این مسابقات باشیم.
وی با بیان اینکه این فدراسیون جز پنج فدراسیون برتر کشور است، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و بهره گیری از تمام ظرفیت ها ورزشکاران ووشو مدال های درخشانی در مسابقات آسیایی کسب کنند و جایگاه این رشته در آسیا و جهان ارتقا یابد.
دبیر فدراسیون ووشو گفت: استان ایلام ورزشکاران خوبی در این رشته دارد و می تواند با تلاش مربیان و مسئولان در آینده نزدیک به یکی از قطب های قدرتمند ووشو در کشور تبدیل شود.
وی با بیان اینکه سال پرکاری را پیش رو داریم که حضور قدرتمند در مسابقات جهانی یکی از از آنهاست افزود: جذب نیروی انسانی در ورزش ووشو می تواند آینده خوبی را برای ورزشکاران در کشور به ارمغان آورد و قهرمانی را در عرصه های بین المللی و جهانی افزایش دهد.
دبیر فدراسیون ووشو افزود: سال گذشته موفق به کسب مدال از سوی ورزشکاران نبودیم اما امسال با برنامه ریزی، هماهنگی و بهره گیری از تمام ظرفیت ها موفق خواهیم شد.
تدین موفقیت در رشته های ورزشی را ماحصل استفاده از تجربیات قهرمانان دانست و افزود: در صورت دریافت مجوز میزبانی مسابقات در بخش خانم ها و آقایان بدون شک تحول خاصی در استان بوجود خواهد آمد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست گفت: کسب عنوان قهرمانی در عرصه های مختلف نیازمند استعدادیابی و جذب حامی مالی است.
بهروز حیدرزاده افزود: روسای هیات های ورزشی برای رفع مشکلات باید برنامه ها را تقویت، چالش ها را آسیب شناسی و مسیر ترقی را برای ادامه کار خود هموار کنند و به اهداف خود در راستای توسعه ورزش استان دست یابند.
وی با بیان اینکه نقاط ضعف شناسایی و نقاط قوت را افزایش دهیم، گفت: برگزاری کلاس آموزشی و مربیگری از مطالبات مربیان و ورزشکاران است که می تواند با حمایت فدراسیون تحقق یابد.
به گزارش ایرنا، نشست مجمع انتخابات رئیس هیات ووشو با حضور دبیر فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان ایلام و سایر اعضا برگزار شد و سید فرج اله خوب سرشت تنها نامزد این مجمع با کسب 14 رای از 14 رای بمدت چهار سال رئیس این هیات شد.
عبدالرحمن غلامی پیش از این ریاست این هیات را به عهده داشت.
استان ایلام دارای یک هزار ورزشکار در رشته ووشو است که از این میزان 750 ورزشکار در بخش آقایان و 250 ورزشکار در بخش خانم ها فعالیت دارند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.