به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالله امینی در خطبه های نماز جمعه شهر ارکواز افزود: راه حل سامان دادن به مشکلات کشور و مردم، مشارکت همه قوا و نهادهای کشور است و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب فرمان تشکیل قرارگاه عالی اقتصادی را متشکل از قوای سه گانه کشور صادر کردند.
امام جمعه ملکشاهی اظهار کرد: در همین راستا قوه مقننه و مجلس شورای اسلامی باید خلاء قانونی که باعث سوء استفاده مفسدان اقتصادی است را برطرف کرده و همینطور قوه قضائیه نیز باید هر سریعتر و قاطعانه با مفسدان اقتصادی برخورد و آنها را به مردم معرفی کند.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور افزود: بدون شک یکی ازعوامل اصلی گرانی های اخیر فشارها، کارشکنی ها و تحریم های ظالمانه آمریکا و متحدان آن است.
حجت الاسلام امینی با اشاره به اینکه دولت آمریکا جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه کشور ما به راه انداخته است، یادآور شد: دولت ترامپ از هم اکنون به دنبال تحریم نفتی گسترده ایران اسلامی است و از همه کشورهای دنیا خواسته است که خرید نفت از ایران را متوقف کنند.
امام جمعه ملکشاهی یادآور شد: دشمن به دنبال زمین گیر کردن انقلاب اسلامی و دستاوردها و آرمان های بزرگ آن است و در این راه از هر حربه ای استفاده خواهد کرد بنابراین لازم است مردم و مسئولین با وحدت و همدلی در کنار هم از این فتنه دشمن عبور کنند.
وی همچنین یکی دیگر از علل گرانی ها را سوداگران و افراد فرصت طلب داخلی دانست و افزود: این افراد با سوء استفاده از موقعیت خود و با ایجاد احتکار مسبب افزایش قیمت ها به نفع خود می شوند.
7179/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.