به گزارش ایرنا، آیت قیصربیگی روز یکشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز ایلام اظهار کرد: بزرگترین کارها اگر با تبلیغات و اطلاع رسانی همراه نباشد، خروجی و بازدهی مناسب را ندارد.
وی با اشاره به اینکه تعهد در اطلاع رسانی اصل اساسی در نگاه به عملکرد دولت محسوب می شود، افزود: نقد عادلانه، منصفانه و نگاه توام با انصاف نسبت به عملکرد دولت می تواند راهگشا باشد.
سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام تاکید کرد: مردم حق دارند در جریان خدمات دولتمردان و مسئولان نظام قرار گیرند تا نسبت به آنچه در کشور انجام می شود، امیدوار باشند.
قیصربیگی یادآور شد: خدمات بسیار خوبی طی سال های گذشته در کشور صورت گرفته اما در زمینه اطلاع رسانی و بیان خدمات دولت خلاء وجود دارد، آنچه اکنون در ذهن افکار عمومی نقش بسته است با واقعیت فاصله دارد و این خلاء رسانه ای را می رساند.
وی با انتقاد از رسانه گریزی برخی مدیران اجرایی و پرهیز آنها از اطلاع رسانی خدمات دولت، گفت: فراهم کردن زمینه ارتباط بیشتر مدیران با مردم و رسانه ها، اطلاع رسانی خدمات، فعالیت ها و علمکرد دستگاه های اجرایی و پاسخگویی به مطالبات مردم باید در دستور کار مدیران و کارکنان روابط عمومی ها باشد.
وی خبرگزاری جمهوری اسلامی را به مثابه بلندگوی دولت دانست و گفت: مسئولیت سنگینی بر دوش این رسانه به عنوان رسانه رسمی نظام است، تا فضای منفی که تعدادی از رسانه ها برای دولت به وجود می آورند، با روشنگری از بین رود.
قیصربیگی اضافه کرد: فصل و هدف مشترک روابط عمومی ها و رسانه ها باید اطلاع رسانی درست، بر پایه واقعیت و صداقت به مردم و مخاطبان باشد، به طور قطع با ارتباط و تعامل بهتر رسانه ها با روابط عمومی ها می توانیم شاهد وقوع اتفاقات خوب در حوزه اطلاع رسانی باشیم.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.