سرهنگ قدرت حیدری زاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با اراذل و اوباش و وسایل نقلیه متخلف طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه برخورد با وسایل نقلیه متخلف و مزاحم خواسته و مطالبه به حق شهروندان و مسئولین از پلیس است، اقزود: نیروی انتظامی برابر وظایف ذاتی خود و در جهت تامین امنیت مردم اقدام به اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی متعدد کرده است.
سرهنگ حیدریزاد با بیان اینکه این طرح ها توسط یگان های اجرای در چند نقطه در سطح شهرستان اجرا شده است گفت: در این راستا 19 خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.
جانشین انتظامی شهرستان ایلام تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح را افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش تلفات جانی و مالی عنوان کرد و افزود: پلیس با افرادی که به هر نحوی بخواهند آسایش شهروندان را سلب کنند برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.

** سه هزار و 600 نخ انواع سیگارهای قاچاق در دره شهر کشف شد
فرمانده انتظامی دره شهر از کشف بیش از سه هزار و 600 نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق در شهرستان خبر داد.
سرهنگ مهرداد علی محمدی گفت: با توجه به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله)به نام حمایت از کالای ایرانی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق و ارز پلیس آگاهی شهرستان دره شهر مراتب را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده اند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات با هماهنگی دستگاه قضایی در بازرسی از یک باب واحد صنفی متخلف بیش ازسه هزار و 600 نخ انواع سیگار خارجی و قاچاق فاقد مدارک گمرکی و قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در پایان گفت: یکی از اولویت های پلیس در سال جاری مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و از هر گونه فعالیت غیر قانونی مخلان اقتصادی با جدیت برخورد می شود.
شهرستان دره شهر با 45 هزار نفر جمعیت در 130 کیلومتری ایلام قرار دارد.
6119/7177
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.