غلامرضا طاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعرفه قیمت تاکسی های عمومی شهر ایلام بین10 تا 20 درصد افزایش یافت که در این افزایش بهای سالانه عوارض شهرداری نیز لحاظ شده است.
وی افزود: این افزایش قیمت از 12 خرداد به رانندگان تاکسی های عمومی ابلاغ شده و از امروز نیز برای اطلاع عموم مردم بنرهای آن در سطح شهر در حال نصب است.
طاهری گفت: همچنین به تعرفه قیمت ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی داخل شهری ایلام نیز 10 درصد افزایش یافته و از پنج هزار ریال فعلی به 6 هزار ریال افزایش بها داشته است.
وی یادآور شد: این افزایش نرخ به پیشنهاد سازمان حمل و نقل، بار و مسافر به شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام ابلاغ شد و بعد از تصویب این پیشنهاد از سوی شورای اسلامی شهر ایلام برای اجرا به تایید فرمانداری و استانداری رسید.
وی گفت: این افزایش بهای تاکسی های عمومی همه ساله با توجه به نرخ تورم و شرایط اقتصادی جامعه تدوین می شود و بعد از تصویب و تایید توسط دستگاه های مربوطه به تاکسی داران و اقشارمختلف مردم ابلاغ می شود.
طاهری اظهارکرد: برای اطلاع مردم و پرهیز از تخلف و چند نرخی شدن قیمت ها توسط تاکسی داران 2 هزار برچسب قیمت از امروز تا پایان هفته در دستگاه های وسایل نقلیه عمومی شهر ایلام نصب می شود.
به گزارش ایرنا، 64 دستگاه اتوبوس در 13 خط درون شهری وظیفه حمل و جابجایی مسافران را بر عهده دارند.
یک هزار و 400 تاکسی دارای مجوز در 12 خط مسافران را در داخل شهر ایلام جابجا می کنند.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.