به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در اولین مجمع مشاورین جوان استان اظهار داشت: اجازه نمی دهیم دولت تضعیف شود و قرص و محکم از برنامه های دولت دفاع می کنیم.
وی افزود: در دوره ای از انقلاب، فرهنگ مذاکره تغییر یافت و با استفاده از ادبیات نامناسب از فرهنگ مذاکره اسلامی ، ایرانی فاصله گرفته شد.
وی با اشاره به اینکه مذاکره باید بر اساس اصول مذاکره و با آداب و فرهنگ ایرانی، اسلامی انجام شود؛ خاطر نشان کرد: ما از جنگ نمی ترسیم ، اما از جنگ بیهوده ابا داریم و تلاش می کنیم از طریق مذاکره مشکلات را حل کنیم.
استاندار ایلام تاکید کرد: مردم تیزهوش و آگاه ایران اظهارات متناقض افراد را تشخیص می دهند و مدیران با تجربه کشور باید با پختگی بیشتری صحبت کنند و از سخنان متناقض پرهیز کنند.
سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نیازمند وحدت هستیم، ادامه داد: در حالیکه نظام ، دولت و مردم نیاز به وحدت و آرامش دارند ، جایز نیست افراد سردمدار و کسانی که مشوق و موافق مذاکره بودند صحبت های متناقض بر زبان آورند و امروز از مذاکره و برجام انتقاد کنند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر در شرایط سختی قرار داریم اما از آمریکا نمی ترسیم ، ولی از افراد خودی که با بیان اظهارات نسنجیده، به خودمان ضربه می زنند می ترسیم.
استاندار ایلام یادآور شد: بزرگان و تریبون داران در بیان مواضع خود دقت کنند، حفظ نظام از هر چیزی برای ما مهمتر و از اوجب واجبات و کسانیکه روزی با مبارزه با شاه مخالفت می کردند، امروز نظریه پرداز نظام شده اند.
سلیمانی دشتکی با بیان سابقه مبارزات رئیس جمهور گفت: روحانی کسی بود که برای اولین بار لفظ امام را به کار برد و در تمام لحاظ در کنار امام ، انقلاب و مقام معظم رهبری بوده است .
وی در خصوص برجام نیز افزود: برجام حاصل یک پروسه چندین ساله بود و یک توافق بین المللی است.
وی از برخی بزرگان خواست از هر چیزی که مردم را ناامید کند باید دوری کنیم، اجازه نمی دهیم دولت تضعیف شود و قرص و محکم از دولت دفاع می کنیم.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.