به گزارش ایرنا،رئیس دادگستری آبدانان روز یکشنبه در این مراسم که با حضورمردم و مسئولان درسالن اجتماعات اداره فرنگ و ارشاد اسلامی ابدانان تشکیل شد با قدردانی از خیرین این شهرستان گفت: در این گلریزان 510میلیون ریال شامل وجه نقد و یک قطعه زمین توسط خیرین شهرستان آبدانان به زندانیان غیر عمد اهدا شد.
ابراهیم سبزواری افزود: حبس یکی ازابزارهای بازدارنده ازوقوع جرم است که طبق قانون در حال حاضر توسط دستگاه قضایی به عنوان آخرین حلقه پیشگیری اعمال می شود و مشکلات زیادی را هم برای خانواده های زندانیان به همراه دارد.
فرماندارآبدانان نیز در این مراسم گفت: مشارکت جمعی و عمل به آموزه های الهی وقرانی، ضمن کاهش چشمگیر ناهنجاری های اجتماعی، زمینه توسعه و تعالی همه جانبه درسطح شهرستان را نیز به ارمغان خواهد آورد.
مجید عسگری با اشاره به آزادی 11نفر زندانی غیر عمد توسط مردم آبدانان در سال 96 افزود: وظیفه دینی وملی مردم و مدیران دولتی است که از کلیه امکانات و توانمندی های خود برای آزادی زندانیان و ایجاد رفاه نسبی خانواده های آنان نهایت استفاده را بعمل آورند.
مسئول انجمن حمایت اززندانیان آبدانان گفت :در 14ماهه گذشته 30تن مواد غذایی در قالب 5مرحله سبدکالابه مبلغ 700میلیون ریال بین خانواده های زندانیان توزیع شده است .
یاور طاهری افزود: ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی،رسیدگی به دعاوی حقوقی ، تلاش برای ایجاد اشتغال پایدارزندانیان،پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با مساعدت سیستم بانکی،تامین نیازهای فرهنگی وآموزشی فرزندان زندانیان معسرو غیر عمد مهمترین خدماتی است که در طول سال توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان به خانواده های آنان ارائه میشود .
شهرستان 49 هزار نفری آبدانان در 170 کیلومتری مرکز استان ایلام قرار دارد.
7174/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.