به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در واقع نوعی اتمام حجت به اروپا و نقشه راه دستگاه دیپلماسی در ادامه راه است.
وی افزود: سه کشور اروپایی باید برای اعتماد سازی به خود شروط ایران را پذیرا باشند چون که ما از آمریکا در بد عهدی درس گرفته ‌ایم که دوباره دچار لبخند آنان نشویم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تشریح اقدامات برجام از گذشته تاکنون و گریزی بر تحریم‌ها اشاره کرد و یادآور شد: تحریم‌های آمریکا مربوط به امروز و دیروز نبوده و نیست بلکه ما از نخستین روزهای انقلاب اسلامی در تحریم بوده‌ایم و تحریم‌های جدید در روحیه ایران تاثیرپذیر نیست.
حجت الاسلام لطفی با اشاره به دشمنی همیشگی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: همان گونه که معظم له بیان داشتند آمریکا به دنبال سرنگونی و تغییر در نظام جمهوری اسلامی ایران است و هیچ دلیلی برای مذاکره با دشمنی که عزم نابودی ما را دارد منطقی نیست.
وی اضافه کرد: اروپا باید پس از خروج آمریکا از برجام این را جبران کند، دستگاه دیپلماسی ما باید فریب وقت‌کشی این سه کشور اروپایی را نخورده و با تفکر انقلابی و دیپلماسی تهاجمی بهانه از دست طرف‌های غربی بگیرند.
امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر افزود: فتح خرمشهر یک رویداد بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ آزادی خرمشهر نماد اقتدار ایران در دوران دفاع مقدس بود.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.