احمد کریمی راد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از یک هزار کاراته کا از کشورهای مختلف در رقابت های لیگ جهانی حضور دارند و تلاش می کنند سهمیه حضور در مسابقات المپیک 2018 کاراته جوانان در آرژانتین را کسب کنند.
وی افزود: مسابقات لیگ جهانی در کشور بلغارستان بدلیل حضور تعداد بسیاری از کاراته کاهای جهان و رقابت تنگاتنگ دشوار است و امیدواریم خانم آلتونی موفق به کسب این سهمیه شود.
کریمی راد یادآور شد: این ورزشکار اولین مدال طلای سال 97 خود را در مسابقات آسیایی ژاپن در بخش انفرادی رشته کمیته و در وزن 59+ کیلوگرم رده سنی جوانان کسب کرد.
به گفته رئیس هیات کاراته ایلام، نگین آلتونی سال گذشته نیز در آخرین مسابقات انتخابی تیم ملی در مقابل افراد برتر کاراته جوانان ایران وزن 59+ کیلوگرم توانست چهار بار بر حریف غلبه کند و بعنوان نفر اول وزن خود مجوز حضور در مسابقات جهانی کاراته در کشور اسپانیا را کسب کند.
به گزارش ایرنا، هیات کاراته استان ایلام دارای یک هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته است که از این تعداد بیش از 700 نفر را بانوان تشکیل می دهند ضمن اینکه 6 هزار نفر نیز غیر سازمان یافته در این رشته فعالیت ورزشی دارند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.