حمید ایراندوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر سبد غذایی به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال ویژه ماه مبارک رمضان در اختیار ایتام، زنان سرپرست خانوار و افراد بیمار تحت پوشش قرار داده می شود.
وی افزود: این نهاد حمایتی برنامه های متعددی از جمله اجرای طرح مفتاح الجنه، توزیع و جمع آوری کیسه همیان مولا، جذب حامی در ماه مبارک رمضان و توزیع چهار هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان تدارک دیده است.
ایراندوست یادآور شد: سال گذشته یک مددجوی جرایم غیرعمد در این شهرستان با میزان بدهی 380 میلیون ریال توسط خیران، ستاد دیه و امداد از ندامتگاه آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
وی ادامه داد: مددجویان جرایم غیر عمد دیگری در این شهرستان در انتظار کمک های مالی خیران هستند که امیدواریم در جشن گلریزان ماه مبارک رمضان با استقبال خیران استان این افراد آزاد شوند.
ایراندوست گفت: سال گذشته نیز 177 مددجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان از چرخه حمایتی این نهاد خارج و 26 خانوار نیز خودکفا شدند.
بیش از 2 هزار و 300 خانوار با جمعیت پنج هزار و 251 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایوان قرار دارند و تعداد زنان سرپرست خانوار نیز یک هزار و 119 نفر است.
شهرستان 55 هزار نفری ایوان در 35 کیلومتری ایلام واقع است.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.