به گزارش ایرنا، سرهنگ حسن کاظمی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در حاشیه شهرها ، تفرجگاه ‌ها و کسانیکه می خواهند جوانان را به ورطه نابودی بکشانند، بایستی در اولویت اصلی قرار گیرد.
وی به آمار کشفیات مواد مخدر در استان ایلام اشاره کرد و افزود: افزایش 142 درصدی کشفیات سال 96 نسبت به سال ماقبل آن نشان دهنده تلاش جهادی فرمانده و کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام است.
جانشین انتظامی استان ایلام تاکید کرد: امیدواریم این تلاش فراگیر در پلیس مبارزه با مواد مخدر تداوم پیدا کند و با طرح های پیشگیرانه و مبارزه و مقابله جدی با سوداگران مرگ ، شاهد جامعه ای عاری از آسیب های اجتماعی باشیم.
سرهنگ کاظمی بر لزوم مشارکت اجتماعی و احساس مسوولیت جمعی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های آن تاکید کرد و گفت: آسیب ها و خطرات مواد مخدر و اعتیاد در ابعاد فردی ، اجتماعی، شغلی و خانوادگی با آگاه سازی اجتماعی، توسعه اقدامات فرهنگی و آموزش همگانی ، اطلاع رسانی هدفمند و جامع و بهره مندی از ظرفیت رسانه ای قابل کنترل، پیشگیری و مهار است.
در این مراسم از تلاش های سرهنگ جمال موسوی قدردانی و سرهنگ غلامرضا چولکی به عنوان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام منصوب شد.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.