به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: از دستگاه های متولی در حوزه تنظیم بازار انتظار می رود تا نظارت دقیقی بر قیمت کالاهای ضروری داشته باشند.
وی بر لزوم انجام بیشترین دقت در کنترل و نظارت بازار تاکید کرد و افزود: نظارت بر بازار باید مورد تاکید مسئولان قرار گیرد تا شاهد تضییع حق مردم در این زمینه نباشیم.
استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت تثبیت قیمت، جلوگیری و برخورد با گران‌ فروشی تاکید کرد: هیچ نگرانی بابت اقلام مصرفی در ماه مبارک رمضان وجود ندارد و اقلام مصرفی این ماه به‌ اندازه کافی و به ‌اندازه نیاز استان تامین ‌شده است.
سلیمانی دشتکی در خصوص تامین گوشت قرمز منجمد جهت تعدیل بازار یادآور شد: دستگاه های متولی تصمیم اجرایی لازم را در خصوص توزیع گوشت در استان اتخاذ نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص فعالیت شهربازی ها در استان گفت: شهربازی ها و دستگاه های غیر استاندارد که قابلیت استانداردسازی ندارند ، تعطیل شوند.
استاندار ایلام با تاکید بر استاندارد سازی شهربازی های سرپوشیده استان نیز اضافه کرد: در این خصوص نشستی با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی برگزار و نحوه فعالیت این شهربازی ها بررسی شود.
سلیمانی دشتکی در بخش دیگر صحبت‌های خود با بیان اینکه بدعهدی آمریکا نباید موجب نادیده‌ گرفتن سیاست برد - برد در ارتباط با کشورهای اروپایی شود افزود: تریبون ‌داران باید به ظرافت‌های نظام در این زمینه توجه کنند.
وی تاکید کرد: باید نتایج برجام را در ابعاد مختلف ببینیم و بررسی کنیم که برجام ایران را از کجا به کجا رسانده است.
استاندار ایلام اضافه کرد: حال که آمریکا از برجام خارج شده است ، خود ما نیز نباید طوری عمل کنیم که خود و سایر کشورها نیز از برجام خارج شویم.
وی منفی بافی و آیه یاس خواندن را موجب جری تر شدن دشمنان خارجی دانست و گفت: ایجاد جو روانی در جامعه باعث گرانی و افزایش قیمت ها می شود.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.