رئیس خانه احزاب کشور گفت: احزاب باید در کشور نباید تنها در حوزه سیاسی ورود کنند بلکه در خصوص اقتصاد، سیاست و اجتماع برنامه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ارایه دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین کمالی رئیس خانه احزاب کشور در آئین افتتاحیه خانه احزاب استان ایلام اظهار کرد: اگر حزبی در معرفی افراد اشتباه کند ، مردم به او اعتماد نمی کنند به همین دلیل احزاب باید افراد برجسته را در مسائل مختلف مطرح و مورد حمایت قرار دهند.

دبیر کل حزب اسلامی کار تاکید کرد: احزاب باید مخاطب مردم و مورد سوال آنها قرار بگیرند و در تمام اوقات فعالیت داشته باشند نه اینکه در زمانی که در قدرت نیستند به سایه بروند و در زمانی که در قدرت هستند از دولت حمایت کنند و نسبت به عملکرد مسئولان پاسخگو باشند.

رئیس خانه احزاب ایران ادامه داد: در کشورمان اولین اتفاقی که پس از معرفی رئیس جمهور می افتد این است که اعلام می کند من حزبی نیستم، انگار که می گوید من بیماری ندارم.

کمالی گفت: دانستن حق مردم است و احزاب سیاسی باید هر آنچه که لازم است مردم مطلع باشند به آنان بگویند.

ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور افزود: اقتصاد کشور اکنون نیاز به اصلاح ساختاری دارد، اقتصاد ایران مبتنی بر ضرر و زیان است و هیچ کس سود نمی برد، باید کاری کنیم اقتصاد رقابتی باشد و در کشور سود ایجاد شود، اکنون در شرایطی هستیم نه کارگر، نه کارفرما و نه دولت هیچ کدام راضی نیستند.

همچنین به گزارش ایلنا، در این مراسم از احزاب اصلاح‌طلب آقایان «محمدرضا ناصری شوهان» ، «علی رشیدی» و  «آرش کریمی» به عنوان عضو اصلی و خانم «رویا ارغند» به عنوان عضو علی‌البدل، از احزاب اصولگرا آقایان «نصرت حیدری» ، «ولی پیری» و خانم «فریده الیاس‌پوریان» به عنوان عضو اصلی و آقای «خدابخش داوودی‌نصر» به عنوان عضو علی‌البدل و از احزاب مستقل و اعتدالگرا آقایان «اقبال اسماعیلی» ، «حسن نجفی» و «موسی امیدی» به عنوان عضو اصلی و آقای «سعید آیبد» به عنوان عضو علی‌البدل و آقایان «هدایت چراغی» به عنوان بازرس اصلی و آقای «سهراب کمری» به عنوان بازرس علی‌البدل هیئت رئیسه خانه احزاب استان ایلام انتخاب شدند . 

استان ایلام دارای 30 حزب اصلاح‌طلب و اعتدالگرا و 19 حزب اصولگرا است . 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.