محمدرضا شیرخانی روز یکشنبه در حاشیه آغاز بکار این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این جشنواره 38 انجمن علمی دانشجویی دانشگاه ایلام دستاوردهای خود در2 بخش نمایشگاهی و کتبی در زمینه های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری را به نمایش گذاشته اند.
وی یادآور شد: جشنواره حرکت هر سال در 2 سطح دانشگاهی و ملی برگزار می شود و دارای 2 بخش است که در بخش اول فعالیت انجمن های علمی در زمینه های آموزشی و ترویجی، تالیف کتاب، اختراع و کارآفرینی مورد داوری قرار گرفته و برگزیدگان به جشنواره ملی راه می یابند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام تاکید کرد: بخش اول این جشنواره با داوری فعالیت انجمن های علمی دانشجویی در محورهای 10 گانه برگزار می شود و برگزیدگان به مرحله ملی جشنواره راه می یابند.
شیرخانی اظهار کرد: بخش دوم جشنواره نیز شامل برگزاری نمایشگاه است و انجمن های علمی دستاوردهای یکساله خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند.
وی یادآور شد: این نمایشگاه تا 18 اردیبهشت ماه پذیرای علاقمندان است و در پایان از غرفه ها و انجمن های علمی برتر دانشگاه ایلام تجلیل خواهد شد ضمن اینکه افراد برتر نیز به جشنواره ملی حرکت راه می یابند.
وی تاکید کرد: غرفه های برتر توسط کمیته حمایت از انجمن های علمی بر اساس شاخص هایی از جمله شیوه غرفه داری، تبلیغات و ارائه مطالب به بازدید کنندگان انتخاب می شوند.
وی افزود: سال گذشته در دهمین نمایشگاه ملی و نخستین نمایشگاه بین المللی حرکت که در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد 2 نفر از دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب مقام شدند.
به گزارش ایرنا، دانشگاه ایلام دارای 46 انجمن علمی فعال در رشته های مختلف است.
شش هزار دانشجو در 82 رشته تحصیلی از کاردانی تا دکترا در دانشگاه ایلام تحصیل می کنند.
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.