به گزارش ایرنا، احمد کرمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت این مجتمع گفت: در اعتبارهای سال جاری مابقی مبلغ مورد نیاز برای ساخت این مرکز که 35 میلیارد ریال است تامین خواهد شد تا روند ساخت آن سرعت بگیرد.
وی ادامه داد: احداث این مرکز با توجه به رسالت آن که کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است بسیار ضروری و یکی از نیازهای مهم حوزه اجتماعی استان محسوب می شود.
معاون امور عمرانی استانداری ایلام ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار در سال جاری این مرکز در آینده نزدیک تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.
مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این خصوص گفت: کلنگ ساخت این مرکز هفته دولت پارسال به زمین زده شد و برای ساخت آن تاکنون 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
زهرا همتی تاکید کرد: این مرکز در زمینی به گستره 2 هزار و 300 متر مربع با سه هزار متر مربع زیربنا و در سه طبقه با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ساماندهی افراد آسیب دیده احداث خواهد شد.
وی خدمات این مرکز را که بصورت شبانه روزی فعالیت خواهد داشت، شامل نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی اعم از زنان و دختران و همچنین کودکان بی سرپرست و بدسرپرست عنوان کرد.
مدیرکل بهزیستی ایلام با بیان اینکه این مرکز جایگزین ساختمان اورژانس اجتماعی این اداره کل می شود که اکنون بصورت استیجاری است، افزود: در صورت تخصیص اعتبار بموقع این مرکز سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
معاون عمرانی استاندار ایلام در ادامه از مرکز تامین و توسعه بهزیستی شهرستان ایلام بازدید و با توجه به قدمت بالای این مرکز قول مساعد برای تامین اعتبار ساختمان جدید این مجموعه را داد.
حدود 25 هزار نفر در استان ایلام زیرپوشش خدمات سازمان بهزیستی هستند که از این تعداد بیش از 12 هزار نفر معلولیت دارند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.