به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان آبدانان اظهار کرد: مهم ترین مشکلات امروز کشور و استان اشتغال و رونق تولید است که با استفاده از ظرفیت های طرح اقتصاد مقاومتی در تلاشیم این مشکل را مرتفع کنیم.
وی با اشاره به تصویب سه هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات برای استان تاکید کرد: برای مهار مشکل بیکاری و ایجاد امید و طراوت در بین جوانان راهکارهای زیادی وجود دارد که با همت مدیران قابل دستیابی است.
استاندار ایلام مردم را سرمایه نظام دانست و اضافه کرد: مدیران و تشکل های سیاسی باید کوشش کنند تحت هدایت مقام معظم رهبری و تدبیر دولت، امید دشمنان را به یاس تبدیل کنند.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: تخصیص اعتبارات شهرستان های استان با توجه به نگاه توازن و آمایش سرزمین ، کار دقیق کارشناسی و توجه به اسناد بالادستی تعیین می شود و با نظارت مستمر نتایج آن در سطح شهرستان ها تبدیل به کار و امید و اطمینان میسور می شود.
وی ادامه داد: تونل کبیرکوه یکی از بی بدیل ترین پروژه های کشور است که علاوه بر رفع مشکل استان ایلام، به عنوان یک طرح ملی بخش زیادی از معضلات ملی و سراسری را مرتفع و ارتباط 11 استان میانی کشور را با عتبات عالیات تسهیل می کند.
استاندار ایلام تاکید کرد: در تلاشیم تا امسال ضمن پرداخت مطالبات پیمانکاران، با تزریق بودجه های ملی و استانی کار حفر تونل کبیرکوه را به پایان برسانیم.
نماینده حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: پس از اتمام تونل کبیرکوه ، مطالعه و اجرای تونل دینارکوه آغاز خواهد شد.
شادمهر کاظم زاده افزود: حفر تونل دینارکوه مسیر آبدانان به دهلران و مرز چیلات را 50 کیلومتر کوتاه می کند.
امام جمعه آبدانان نیز در این نشست گفت: همدلی و هم افزایی مدیران و مشارکت مردم فضای زیبایی در شهرستان ایجاد کرده است.
حجت الاسلام حسین حاجیلری گازرسانی به روستاهای شهرستان، رسیدگی به تکمیل ساختمان حوزه علمیه و عملیاتی شدن مصوبات سفرهای شهرستانی را مورد تاکید قرار داد.
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.