به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در دیدار با مردم آبدانان اظهار کرد: عزم متولیان استان این است که در کنار دیگر نقاط استان، آبدانانی آباد و با طراوت و فعال داشته باشیم.
وی روح میهمان نوازی و قدرشناسی مردم کشورمان از نظام مقدس جمهوری اسلامی را ستود و خطاب به مدیران یادآور شد: تمام تلاش خود را بکار گیرید تا با استفاده از فکر مردم ، نخبگان ، روحانیون و تشکل های سیاسی و شوراهای اسلامی زمینه یک تحول عظیم در استان را فراهم کنیم.
استاندار ایلام تاکید کرد: استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی و امنیت کشور مدیون خون شهداست، اگر حضور مردم نباشد هیچیک از این توفیقات حاصل نمی شود، رای ، نظر و دیدگاه مردم باید در اولویت برنامه های مسئولان قرار داشته باشد.
سلیمانی دشتکی همدلی، هم افزایی مدیران و نمایندگان و مردم و شوراهای اسلامی که وکلای مردم هستند را در استان ایلام بسیار خوب توصیف کرد و گفت: اگر این وحدت و روحیه همکاری خدشه دار شود،همه متضرر خواهیم شد.
وی اضافه کرد: رسانه های استان با خودداری از ایجاد تفرقه برای اتحاد و همدلی و همصدایی مردم و مدیران تلاش کنند و برای توسعه همه باید دست بدست هم دهیم و نقاط ضعف را تقویت کنیم.
استاندار ایلام افزود: دولت های گذشته خدمتگذار مردم بوده و اثرات مثبتی در توسعه کشور داشته اند و با هدایت رهبری معظم انقلاب ،تلاش دولت و حمایت مردم زوایای مختلف شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را عملیاتی کرده ایم.
سلیمانی اظهار کرد: رئیس جمهوری یکی از شخصیت های پیشکسوت ، انقلابی و چهره ای جهانی است که چنانچه تضعیف شوند اصل نظام تضعیف می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه های در دست اجرای این شهرستان اشاره کرد و تاکید کرد: تمامی مطالبات پیمانکاران تونل کبیرکوه ظرف 6 ماهه گذشته پرداخت شود.
استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد که بدنه اصلی تونل کبیرکوه تا پایان امسال حفاری شود.
سلیمانی دشتکی ادامه داد: چهار کیلومتر مسیر منطقه فرهنگیان تا دوراهی هفت چشمه چهار بانده می شود، ضمن اینکه جاده کبیرکوه نیز آسفالت خواهد شد.
وی با اشاره به پروژه سد ورگر یادآور شد: 20 میلیارد ریال برای ادامه عملیات اجرایی این سد در نظر گرفته شده است، در کنار این موضوع 40 میلیارد ریال نیز برای ایجاد بوستان جنگلی در منطقه دینارکوه اختصاص یافته است.
استاندار ایلام یکی از خواسته های مردم این شهرستان را کم آبی بویژه در بخش روستایی عنوان کرد و گفت: مشکل آب 17 روستای کلات مورموری امسال برطرف می شود.
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.