به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز سه شنبه در همایش بزرگداشت هفته سلامت اظهار کرد: از اهمیت و ضرورت سلامت در جامعه همین بس که در کشور یک هفته را به نام هفته سلامت نامگذاری شده در حالی که در جهان فقط یک روز را به عنوان روز سلامت نام نهاده اند.
وی افزود: سلامت هر جامعه کلید دستیابی به پویایی و شکوفایی است، تا زمانی که در جامعه سلامت و بهداشت وجود نداشته باشد توسعه انجام نخواهد شد.
معاون استاندار ایلام با اشاره به اهمیت و ضرورت بحث سلامت در کشور یادآور شد: در قانون اساسی سه بار به بحث سلامت جامعه اشاره شده و دولت را متولی بحث سلامت جامعه معرفی کرده است.
نوذری با اشاره به همدلی و وحدت بی نظیری که در جامعه وجود دارد، تاکید کرد: همه مسئولان و بزرگان در راستای توسعه و پیشرفت استان با همدلی و وحدت در حال تلاش هستند و هیچ گونه مشکلی بین مدیران و مسئولان وجود ندارد.
وی تلاش برای جذب اعتبارات و توسعه در استان را در اولویت های کاری مدیران دانست و گفت: همه مدیران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای رفع محرومیت ها، مشکلات مردم و توسعه استان در حال تلاش هستند.
معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقد منصفانه افزود: نقد منصفانه اساس توسعه است، اگر می خواهیم استان در مسیر توسعه قرار گیرد باید به دنبال نقد منصفانه باشیم.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت در کشور نامگذاری شده است.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.