حجت اله بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تسهیلات برای 59 نفر شغل ایجاد کرده که 37 مورد از این تعداد شغل برای مددجویان شهری و 22 مورد نیز برای مدجویان روستایی پرداخت شده است.
وی افزود: پرونده 30 مددجوی دیگر در دست اقدام است و پس از تامین اعتبار در سال جدید از تسهیلات اشتغالزایی این نهاد برخوردار می شوند.
بابایی یادآور شد: میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان بستگی به نوع شغل ایجادی و نظر کارشناسی دارد اما میانگین پرداختی ها 150 تا 200 میلیون ریال با بازپرداخت سه تا پنج ساله است.
وی با بیان اینکه بیشترین شغل های ایجاد شده در سال گذشته برای مددجویان در حوزه خدمات و کشاورزی بوده، گفت: تسهیلات به معتادان بهبود یافته، زنان سرپرست خانوار و معلولان زیر پوشش پرداخت شده است.
به گفته وی، میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و همچنین شغل های ایجاد شده برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی ایوان سال گذشته نسبت به سال 95، رشد 50 درصدی داشته است.
ایوان با جمعیت 55 هزار نفر دارای 403 مددجوی مستمر، 141 مددجوی پشت نوبت و 569 مددجوی غیرمستمر در بخش توانبخشی و 511 مددجوی اصلی و 910 اعضای خانوار مستمر و 22 مددجوی پشت نوبت با 45 اعضا در بخش اجتماعی است.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.