به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار نورعلی یاری گفت: در پی به قتل رسیدن 2 جوان در شهرستان ایوان و متواری شدن قاتل با توجه به حساسیت موضوع تدابیر لازم توسط پلیس آگاهی استان اتخاذ و تلاش برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد.
وی ادامه داد: در این راستا گروهی از کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان در همان ساعات اولیه وقوع قتل جهت بررسی موضوع به شهرستان ایوان اعزام شدند.
فرمانده انتظامی ایلام افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات پلیسی و به کار بردن تمام توان عملیاتی و اطلاعاتی توانستند ردپای قاتل متواری را در یکی از شهرستان های استان های غربی پیدا کنند.
سردار یاری تاکید کرد: برابر اقدامات اطلاعاتی مشخص شد نامبرده قصد دارد به همراه شخص دیگری از مرزهای غربی کشور خارج شود که در اسرع وقت پلیس آگاهی ناجا مراتب را به استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و کرمانشاه ابلاغ و گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان نیز به همراه کارکنان آگاهی شهرستان ایوان به منطقه اعزام شدند .
وی اضافه کرد: پلیس آگاهی شهرستان سقز در نهایت با همکاری و هماهنگی تیم های اعزامی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه قاتل را دستگیر کنند.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.