به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نمازجمعه این هفته آبدانان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار افزود: زنده بودن، پویایی و اثرگذاری در عرصه های دفاعی، امنیتی و اجتماعی مهمترین علت تهاجم دشمنان داخلی و خارجی به نهاد مقدس و انقلابی سپاه پاسداران است.
خطیب جمعه آبدانان با اشاره به حادثه طبس و تهاجم نافرجام آمریکا به ایران در پنجم اردیبهشت 58 افزود: در این اقدام خام و بدون تدبیر به یمن توکل بر خدا و هوشیاری امام (ره) و متولیان نظامی و امنیتی باعث کوری چشم دشمن و شکست این عملیات متجاوزانه شد.
امام جمعه آبدانان با اشاره به مشکلات گرانی ارز در کشور اضافه کرد: ایران بزرگ یک کشور غنی و مقتدر از لحاظ ذخایر ارزی است و سالانه حدود 100میلیارد دلار از محل فروش نفت و دیگر تولیدات درآمد نصیب کشور می شود و لذا این گرانی نتیجه سوء مدیریت است.
حجت الاسلام حاجیلری با اشاره به دیدار متولیان امنیتی و اطلاعاتی کشور با مقام معظم رهبری یادآور شد: خطر نفوذ و سهل انگاری بعضی مسئولان در این خصوص بزرگترین ضربه را به جریان پرشتاب انقلاب اسلامی وارد کرده که نمونه بارز آن در خیانت بنی صدر درمدت کوتاه مسئولیتش قابل درک و دریافت است.
71746119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.