مرتضی دارایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان اعتبار در سال های گذشته 46 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده و سال 96 این میزان حدود 200 درصد افزایش یافت.
وی افزود: اختصاص اعتبارات عمرانی ضامن تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی ایلام است و این شرکت تمام تلاش خود را برای حمایت و تامین اعتبارات لازم از منابع ملی برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی را بکار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام بر تکمیل طرح‌های عمرانی و زیرساختی نیمه تمام تاکید کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها زمینه توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان و به تبع زمینه توسعه اشتغال و تولید فراهم می‌شود.
دارایی یادآور شد: طی فرآیند سه ساله تا پایان سال 96 در مجموع 370 هکتار اسناد تفکیکی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان صادر شد که از ابتدای تاسیس شرکت تا سال 93 دارای رشد 200 درصدی بوده است.
وی اضافه کرد: یکی از راه های ایجاد اشتغال پایدار و ترغیب سرمایه گذاران ایجاد زیرساخت های مناسب در شهرک ها و نواحی صنعتی است که دولت تدبیر و امید در این راستا سال های گذشته اعتبارهای مناسبی را به استان ایلام اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام گفت: انتظار می رود این شرکت با توسعه و بهبود زیرساخت ها و آماده سازی آن برای واحدهای صنعتی و تولیدی، نقش مهمی در چرخه تولید ایفا کند و زمینه حضور سرمایه گذاران در این مناطق فراهم شود.
دارایی اضافه کرد: شهرک ها و نواحی صنعتی کانون اصلی تولید و اشتغال هستند و ضرورت توجه به تکمیل زیرساخت ها و تاسیسات این شهرها و نواحی صنعتی باید بیشتر شود.
دارایی گاز رسانی به شهرک های صنعتی مهران، دهلران و نواحی صنعتی ملکشاهی و بدره، برق رسانی به ناحیه صنعتی شباب، آب رسانی به نواحی صنفی ایلام، شباب و لومار، احداث اطاقک چاه و خط انتقال آب نواحی صنعتی شباب و سیروان را از مهمترین پروژه های عمرانی شرکت شهرک های صنعتی استان در سال گذشته عنوان کرد.
553 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری حدود 265 هزار میلیون ریال و ظرفیت اشتغال 9 هزار و 171 نفر در استان ایلام وجود دارد.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.