به گزارش ایرنا علی ربیعی روز پنجشنبه در جمع بازنشستگان شهرستان ملکشاهی با اشاره به کاهش 67 درصدی قدرت خرید این قشر گفت: من این موضوع را به عنوان مسئله مطرح کردم و پیگیر رفع این مشکل هستم.
وی افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان و تلاش در جهت کاهش این شکاف را بطور جدی در دولت و مجلس پیگیری خواهم کرد.
وزیر رفاه تاکید کرد: امسال نیز با توجه به اینکه پرداخت بدهی دولت به صندوق‌ها در برنامه دولت نبود، تلاش کردیم و برای آن بودجه اختصاص دادیم.
ربیعی یادآور شد: اگر از من بپرسید این اقدامات کافی است، می گویم خیر، ولی باید جهت را درست ترسیم کنیم و راه را ادامه بدهیم.
وی گفت: هر زمان که بخواهید برای شما وقت خواهم گذاشت. من نه تنها حرف شما را گوش می دهم، بلکه می شنوم، به شما حق می دهم و امور شما را پیگیری می کنم.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره تبعیض و ناعادلانه بودن توسعه منطقه ای اظهار کرد: باید مناطق کمتر توسعه یافته مثل شهرستان ملکشاهی در اولویت اعتبارات و تسهیلات قرار گیرند.
ربیعی خاطرنشان کرد: باید از استعدادها و ظرفیت های ملکشاهی به بهترین شکل ممکن در جهت ایجاد فرصت های تولید و اشتغال استفاده کرد.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: شهرستان ملکشاهی دارای ظرفیت های خوبی در حوزه کشاورزی و دامداری است و در این زمینه نیز سرمایه گذاری های صورت گرفته اما به دلیل نبود زنجیره تولید و مصرف و صنایع تبدیلی باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شده است.
سلام امینی افزود : مشکل اساسی این شهرستان و حتی استان بیکاری و نبود کسب و کار های پایدار است که امیدورایم با ایجاد کارگاه های وابسته به دولت زمینه رونق تولید و اشتغال در شهرستان فراهم شود.
فرماندار ملکشاهی نیز در این مراسم با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف کشاورزی ، بهداشت و درمان ، عمران شهری روستایی گفت: خوشبختانه روند توسعه شهرستان مثبت و رو به رشد است.
محمد تاسمه افزود: این شهرستان ظرفیت های بزرگی در حوزه دامداری ، کشاورزی ، باغداری ، زنبور داری و مرغداری دارد و توانسته قطب تولید گوشت سفید و قرمز ، میوه ، عسل و دیگر فرآورده های کشاورزی باشد.
وی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید 2 پروژه مهم و اثرگذار در حوزه آبرسانی و احداث دی کلینیک آغاز شده که امیدواریم با نگاه مثبت استاندار و نمایندگان مجلس روند احداث این پروژه به اتمام برسد.
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.