به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده گفت: روز 13 فروردین ، تمامی عوامل پلیس راه در آماده باش 100 درصدی بوده و به شکل گشت محسوس و نامحسوس در سطح محورهای مواصلاتی نسبت به روان سازی ترافیک اقدام خواهند کرد.
وی ادامه داد: ماموران پلیس راه در روز طبیعت با تخلفات حادثه ساز همچون (سبقت غیر مجاز - سرعت غیر مجاز - انحراف به چپ - استفاده از تلفن همراه - حرکات مارپیچ و استفاده نکردن از کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان) برخورد بدون اغماض داشته و اجازه حمل مسافر با وانت و کامیون را به رانندگان این دسته از وسایل نقلیه نخواهد داد و بر اساس قانون از ادامه حرکت چنین خودروهایی جلوگیری خواهند کرد.
وی افزود: رانندگان موتورسیکلت ها باید توجه داشته باشند که حمل سرنشین اضافی و همچنین بار به وسیله موتورسیکلت ممنوع بوده و در صورت رویت ماموران پلیس راه، با آنها برخورد و رانندگان موتورسیکلت که بدون استفاده از کلاه ایمنی در جاده ها تردد می کنند نسبت به اعمال قانون و توقیف آن ها اقدام می شود.
سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: رانندگان عزیز در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) با برنامه ریزی مناسب بازگشت از سفر را به ساعات پایانی موکول نکنند و با رعایت صبر و حوصله و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد رانندگی کرده تا انشاءالله شاهد تصادفات دلخراش رانندگی در سطح جاده ها نباشیم.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.