به گزارش ایرنا، شادمهر کاظم زاده شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار آبدانان اظهار کرد: بر اساس یکی از احکام بودجه سال 97ضمن ممنوعیت پرداخت عوارض کارگاه ها و کارخانجات بزرگ تولیدی در خارج از استان های محل فعالیت، سالانه 150 هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده نیز اخذ و میان مناطق و شهرداری های کمتر توسعه یافته تقسیم می شود.
وی افزود: نماینده حوزه جنوب استان درمجلس شورای اسلامی افزود: توجه به مناطق روستایی و محروم، نگاه خاص به بحث اشتغال جوانان، حمایت از شهرداری های شهرهای کوچک و توسعه و ترویج طراوت اجتماعی از مهمترین نقاط قوت بودجه سال آینده است. رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام تاکید کرد: در آخرین رایزنی های سالجاری با مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور 130 میلیارد ریال از محل ردیف های ملی برای ادامه عملیات اجرایی طرح بزرگ تونل کبیرکوه اختصاص یافته است.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت: مدیریت شهرها باید به سمت اصول علمی و تحقیقاتی و با تکیه بر پژوهش های اجرایی و عملیاتی هدایت و از روش های روزمره و تجربه های خالی از تئوری های معتبر خودداری شود.
احمد کرمی توسعه سرانه فضاهای سبز را مهمترین نیاز همه شهرهای استان بخصوص حوزه جنوب عنوان کرد و یادآور شد: تقویت طرح های موثر شهری، تجهیز شهرداری های مناطق کمترتوسعه یافته، تزریق اعتبار برای تکمیل زیرساخت های مناطق شهری و پرداخت تسهیلات کم بهره به طرح های دارای توجیه در شهرداری های 25 گانه استان و رفع مشکلات سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی پسماند از اولویت های کاری مجموعه مدیریتی استان و معاونت عمرانی است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان نیز در این دیدار گفت: در آستانه سال جدید آب نمای بزرگ میدان ولیعصر (عج) آبدانان با اعتبار یک میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری احداث، تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت.
سید حرمت الله موسوی مقدم با تقدیر از همکاری دولت تدبیر و امید نسبت به شهرداری ها افزود: سه طرح فرهنگی و زیباسازی شهری شامل جاده سلامت، احداث برج پرچم به ارتفاع 42 متر بر بالای تپه بردبلیه و اجرای طرح مهندسی نور شهر آبدانان در حال احداث است که برای تکمیل و تجهیز آنها سه میلیارد ریال اختصاص یافته است.
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.