ضیاء رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به هر یک از این افراد 20 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه و در مجموع سه میلیارد ریال در هفته جاری به این افراد پرداخت شده است.
وی افزود: علاوه بر این امسال یک هزار و 70 مورد دیگر کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی زیر پوشش پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و 802 نوعروس مددجوی زیر پوشش با حمایت این نهاد راهی خانه بخت شدند، تاکید کرد: اکنونهیچ مددجوی پشت نوبت دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه قرار ندارد.
رضایی یادآور شد: به منظور کمک به تحکیم خانواده های زیر پوشش، نوعروسان مددجوی زیر پوشش در برنامه های مختلف آموزشی این نهاد شرکت کردند.
وی تامین جهیزیه را یکی از مهمترین خدمات این نهاد به جامعه هدف دانست و گفت: از ابتدای تشکیل این نهاد تاکنون در مجموع حدود 50 هزار نوعروس مددجوی زیر پوشش در این استان با حمایت امداد راهی خانه بخت شده اند.
مدیرکل کمیته امداد ایلام درصد طلاق بین مددجویان و خانوارهای زیر پوشش این نهاد را در مقایسه با مجموع نرخ استانی پایین تر دانست و افزود: این نهاد علاوه بر آموزش های پیش از ازدواج به زوج های جوان، گواهینامه آموزشی نیز برای آنان صادر می کند.
به گزارش ایرنا، اکنون 22 هزار خانوار در مناطق مختلف شهری و روستایی استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند و زیر پوشش این نهاد هستند.
/60347171
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.