به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی ایلام در حاشیه برگزاری راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس استان ایلام اظهار کرد: نیروی انتظامی از همه ظرفیت های درون سازمانی و حضور میدانی در تمام نقاط استان و تفرجگاه‌ها ، بقاع متبرکه ، امامزاده ها و همچنین مشارکت فعال مردم و پایگاه های مقاومت بسیج، امنیت پایدار و مطلوب را در استان فراهم خواهد کرد.
سردار نورعلی یاری با اشاره به استقرار ۳۰ ایستگاه نوروزی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی افزود: این ایستگاه ها در گوشه کنار شهرها استقرار دارند که از عوامل مستقر در آنها خواسته شده تا مشاوران امینی برای مسافران نوروزی باشند.
وی از برقراری کامل نظم و امنیت در ایام نوروز در این استان خبر داد و یادآور شد: تمامی یگان های انتظامی در استان از امروز تا پایان 15 فروردین سال 96 در آماده باش کامل هستند تا امنیت مردم استان و مسافران نوروزی را در این ایام فراهم کنند.
فرمانده نیروی انتظامی ایلام با اشاره به بکارگیری تیم های پلیس راه و راهور و تیم موتوری و کنترل ترافیک در سطح استان گفت: حفظ امنیت و آرامش خانواده‌ها و مسافران نوروزی اولویت کاری در طرح نوروزی نیروی انتظامی است.
سردار یاری تاکید کرد: باید با همکاری، برنامه ریزی صحیح و اصولی زمینه های آسایش و آرامش بیش از پیش گردشگران و میهمانان نوروزی را فراهم کنیم تا با خاطره ای خوش و خوب بعد از تعطیلات این استان را ترک کنند.
استان ایلام با بیش از یک هزار و 500 اثر تاریخی و طبیعی، سال گذشته پذیرای چند صد هزار گردشگر بومی و غیر بومی بود و حدود 400 هزار نفر شب در مناطق اقامتی این استان اسکان داده شدند که امسال این ظرفیت افزایش یافته است.
استان ایلام در غرب کشور از حیث جاذبه های طبیعی و تاریخی جزء 10 استان اول کشور است.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.