ایوب درویشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قسمتی از مطالبات پیمانکاران به صورت اسناد خزانه باید جذب می شد که جذب نشد و به خزانه کل کشور برگشت خورد.
وی گفت: این رقم اعتبار از محل بند ز تبصره 5 قانون بودجه سال 95 بود که با پیگیریهای استاندار محترم و رایزنی های متعدد دوباره به خزانه استان برگشت خورد.
وی ادامه داد: روز چهارشنبه 200 میلیارد ریال از این اعتبار برای 24 دستگاه تخصیص یافت که مابقی آن امروز به سایر دستگاه های اجرایی اختصاص یافت.
وی افزود: این رقم اعتبار برای مطالبات پیمانکاران و پروژه های آنها اختصاص می یابد که نقش بسیار مهمی در پیشرفت پروژه های عمرانی و پرداخت مطالبات کارگران در این ایام منتهی به پایان سال دارد.
درویشی گفت: تامین هزینه های دستگاه ها، پرداخت مطالبات پیمانکاری و احقاق حق کارگران طرح های مختلف و جذب این اعتبار یکی از موفقیت های مالی در این روزهای پایانی سال بود که موفق به تحقق و جذب این اعتبار شدیم.
وس ابراز امیدواری کرد که در سال آینده مدیران دستگاه ها با دقت نظر بیشتری نسبت به اعتبارات تخصیص یافته اقدام کنند تا برگشت نخورد و مشکلی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران به وجود نیاید.
/6034/7177
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.