به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران به سخنان مهم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره و اظهار کرد: معظم له در این دیدار موضوعاتی اخلاقی برای همه ملت بیان کردند و دستورالعملی بود برای همه و بویژه کسانی که مخاطبانی دارند که باید به تربیت اسلامی توجه کنند.
وی بر ضرورت توجه به تربیت جامعه در شعار، صحبت، عمل و رفتار تاکید کرد و افزود: قول و عمل باید یکی باشد چون مردم این 2 مقوله را با یکدیگر در نظر می گیرند.
امام جمعه دهلران نابودی داعش را وعده الهی دانست که در سال 96 اجرایی شد و گفت: با نابودی این فرقه منحرف شر دشمنان از سر کشورهای اسلامی عراق و سوریه کوتاه شد و مردم آسایش پیدا کردند و این از عنایت و برکات الهی بود که در سال 96 محقق شد.
موسوی از اقدامات شهردار و شورای شهر دهلران بخاطر توجه به آسفالت کوچه ها و سر و سامان دادن به آرامستان چهارطاقی تقدیر کرد و یادآور شد: امیدواریم سایر معضلات شهر را هم جهادگونه و در جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم حل کنند.
خطیب جمعه دهلران از معاون عمرانی استاندار نیز تقدیر کرد و افزود: توجه به راه های شهرستان و اقدامات در حوزه چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیشمک و مهران نویدهای خوبی داده است که در سال 97 اجرایی خواهند شد.
حجت الاسلام موسوی برگزاری تئاتر منطقه ای شرهانی، برگزاری یادواره شهدای گردان 505 محرم و نشست خیرین مدرسه ساز را از اقدامات خوب فرهنگی و دینی در این شهرستان برشمرد و گفت: اقدامات فرهنگی و دینی این چنینی نیاز شهرستان برای معرفی آن در رسانه ملی است و هرشخص و ارگانی می تواند با چنین اقداماتی مردم را به طرف ارزش ها ببرد، باید با احساس مسئولیت اقدام کند.
خطیب جمعه دهلران از اهتمام و جدین مسئولان انتظامی شهرستان دهلران در برخورد با مخلان نظم و امنیت و دستگیری سوداگران مرگ و اراذل و اوباش تقدیر کرد.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.