عباس شمس اللهی روز چهارشنبه در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین با تکمیل و افتتاح شمار زیادی طرح روستایی گاز رسانی هم اکنون ضریب نفوذ گاز روستایی استان ایلام به 80 درصد رسیده است.
وی با یاد اوری اینکه در سال جاری طرح گاز رسانی به شهر ماژین از توابع شهرستان دره شهر و 89 روستا در مناطق مختلف استان ایلام تکمیل و به بهره بر داری رسیدند گفت: با اجرای این پروژه های گاز رسانی پنج هزار و 500 انشعاب ، 245 کیلومتر شبکه توزیع و 66 کیومتر خط تغذیه در استان ایلام اجرا شد.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: 12 هزار و 500 مشترک جدید در سال جاتری در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار به مشترکان گاز بخش های خانگی، تجاری و صنعتی این استان اضافه شد.
شمس اللهی سطح پوشش گاز را به عنوان یکی از زیریناهای رفاهی و توسعه ای در ایلام مناسب ذکر و تاکید کرد: هم اکنون از تعداد 25 شهر استان 22 شهر به شبکه سراسری گاز متصل شده اند، تنها سه شهر توحید، میمه و پهله زرین آباد از نعمت گاز برخوردار نیستند که کار اجرای خط تغذیه آنها شروع شده است.
شمس اللهی با بیان اینکه تمام شهرهای استان سال آینده از نعمت گاز برخوردار می شوند تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانبندی شده این شرکت، تلاش می شود تا سه ماهه اول سال آینده شهر توحید و تا پایان سال نیز شهرهای میمه و پهله به شبکه سراسری گاز متصل شوند.
وی با اشاره به وضعیت شبکه گاز رسانی در سطح روستاهای استان گفت: در حال حاضر از تعداد 601 روستای استان 352 روستا با ضریب نفوذ 80 درصدی از شبکه گاز برخودار است.
شمس اللهی از انجام عملیات گازرسانی به 70 روستای دیگر استان ایلام خبر داد و گفت: تمام روستاهای این استان تا سه سال آینده به شبکه گاز سراسری متصل می شوند.
بیش از 50 درصد جمعیت استان ایلام شهرنشین هستند.
/6034/3032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.