به گزارش ایرنا، میرحسین سیدزاده در آیین تجلیل از زنان شاغل در بیمارستان شهدای زاگرس ایلام اظهار کرد: افراد شاغل در این بیمارستان تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار بگیرند چرا که مراکز درمانی تامین اجتماعی با حق بیمه اقشار مختلف جامعه از جمله کارگرانی اداره می‌شود که هزینه‌ بیمه را پرداخت می‌کنند.
دکتر موسی میرزایی نیز گفت: بزرگترین مشکل این بیمارستان مالی است که این کمبودهای مالی نیز با احساس مسئولیت، صرفه‌جویی و تلاش بیشتر پرسنل قابل حل است.
وی افزود: سال آینده از طریق معیار ارزیابی پرسنل، کارکنان نمونه، متعهد و دارای احساس مسئولیت نسبت به مراجعه کنندگان و آیین نامه ها معرفی خواهند شد و ماندن آنها را در این بیمارستان تعیین میکند.
دکتر میرزایی تاکید کرد: بیمارستان شهدای زاگرس یک سرمایه برای استان است و هیچکس تمایل ندارد تعطیل شود اما باید به دنبال رفع مشکلات مالی آن باشیم.
در این آیین از بانوان پرسنل این مرکز درمانی بمناسبت روز زن تجلیل بعمل آمد.
بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی ایلام در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در چهار طبقه احداث شده و دارای بخش های جراحی، داخلی، اتاق های عمل، اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه، آی سی یو، آزمایشگاه و 2 اتاق عمل زنان و زایمان است که 11 اردیبهشت ماه سال جاری در روز جهانی کارگر افتتاح و به بهره برداری رسید.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.