حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های امروز نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: فتنه‌گران با شعار فریبنده امام‌گرایی و حلقه انحراف جدید با طرح گفتمان امام و رهبری و در عمل و نیت در خدمت دشمنان کینه‌توز امام و رهبری هستند.
وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه و معاند از نگارش نامه توسط یکی از سران فتنه 88 و حلقه انحراف ذوق زده شدند و با تحلیل‌های فریبکارانه و مغرضانه به لجن‌پراکنی علیه انقلاب و رهبری عزیز پرداختند.
وی گفت: قطعا بروز فتنه‌ها و حلقه‌های انحرافی دلیلی روشن بر برپایی و بالندگی و ماندگاری و استمرار انقلاب اسلامی و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و مصداق بارز بروز فتنه‌های قبل از قیام مهدی (عج) آل محمد است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: فتنه گران و عوامل جریان حلقه انحرافی اخیر با نگارش نامه‌ها و مخاطب قرار دادن مقام معظم رهبری نیات پلید و انگیزه‌های خودخواهی و فسادانگیزی خود را بر ملا کردند.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته و ممتاز انقلاب و رهبری آن در طول 40 سال حیات طیبه خود غربالگری و پاکسازی و ریزش ناخالص‌ها و متظاهر به انقلابی‌ و در باطن قدرت‌طلبان زیاده‌خواه بوده و خواهد بود.
حجت الاسلام لطفی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف بلند و نورانی خود، موانع ظاهری و باطنی را درهم می‌کوبد و چون خود پاک و پاکیزه و خالی از ناپاکی‌ها می‌گرداند هر جریانی و یا هر فردی ولو مهم و تاثیرگذار که بخواهد انقلاب را از صراط مستقیم و راه روشنی که امام و خلف صالح ایشان ترسیم کردند منحرف کند رسوا و باطن مریض آنان را آشکار خواهد کرد.
6034/6032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.