ضیا رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد پایگاه از صبح امروز تا غروب آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان ایلام است.
وی اضافه کرد: علاوه بر این تمامی دفاتر این نهاد در سراسر استان امروز فعال بوده و کمک های مردم را در جشن نیکوکاری جمع آوری می کنند.
رضایی یادآور شد: همچنین با هدف مشارکت هرچه بیشتر مردم در جشن نیکوکاری هفته گذشته نیز 80 هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در مدارس استان توزیع شد.
وی تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته پیش بینی می شود میزان جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یابد.
مدیرکل کمیته امداد ایلام با بیان اینکه سال گذشته 16 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری جمع آوری شد، افزود: از این میزان 730 میلیون ریال از سوی دانش آموزان مدارس اهدا شده است.
رضایی افزود: برای جلب هرچه بیشتر کمک های مردمی در جشن نیکوکاری هر سال سعی می شود از ظرفیت افراد خیر و نیکوکار سایر استان ها بویژه تهران استفاده شود.
وی شعار امسال جشن نیکوکاری را جوانه لبخند می کاریم، عنوان کرد و یادآور شد: امسال جشن عاطفه ها در سه روز از تاریخ 16 تا 18 اسفندماه برگزار می شود که روز اول آن در قالب زنگ نیکوکاری روز گذشته در مدارس استان برگزار شد.
به گفته وی، فردا نیز پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در محل های برپایی نماز جمعه دایر است و کمک های مردم جمع آوری می شود.
به گفته رضایی، کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری تا قبل از سال جدید بین دانش آموزان نیازمند و سایر افراد بی بضاعت استان توزیع می شود.
به گزارش ایرنا، بیش از 40 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.