سیف اله عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:از این مقدار 41 تن پرتقال و 11 تن سیب است که با قیمت مصوب جذب و روانه بازار مصرف می شوند.
وی افزود: 3 غرفه در شهر دهلران و یک غرفه در بخش سراب میمه برای توزیع میوه ایام عید در نظر گرفته شده است تا میوه را به بازار مصرف عرضه کنند.
عباسی گفت: در صورت نیاز هم سهمیه جذب و هم تعداد غرفه ها را افزایش خواهیم داد و تلاش می شود تا با جذب و توزیع به موقع میوه ایام عید،مردم در خصوص تامین میوه این ایام مشکلی نداشته باشند.

**82 واحد صنفی متخلف در دهلران جریمه شدند
ایلام- ایرنا- رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دهلران از جریمه 82 واحد صنفی و غیرصنفی متخلف در طول سال جاری در این شهرستان خبرداد.

احد احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع 300 مورد گشت مشترک در این شهرستان تعداد 82 واحد صنفی و غیرصنفی در شهرستان شناسایی و جریمه شدند.
وی عمده تخلفات این واحدها را گران فروشی و عدم درج قیمت عنوان کرد و افزود: این واحدها در مجموع یک میلیارد و 803 میلیون ریال جریمه شدند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران همچنین گفت: در راستای تنظیم بازار در ایام پایانی سال 40 تن برنج،8 تن تخم مرغ،8 تن مرغ منجمد و 3 تن گوشت قرمز منجمد جذب و روانه بازار مصرف شده است.
احمدی از راه اندازی نمایشگاه بهاره با 85 غرفه در این شهرستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه به مدت 10 روز در دهلران دایر است و قیمت کالا در این نمایشگاه بین 15 تا 20 درصد تخفیف به مردم ارایه می شود.
7175 /6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.