عهدیه طهماسبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال انعکاس وضعیت یک خانواده محروم روستایی و نشان دادن شرایط زندگی آنان پنجشنبه هفته گذشته با دستور ویژه استاندار، به همراه مشاور ایشان به صورت سر زده از این خانواده بی بضاعت در بخش کارزان سرکشی شد که دختر جوان آنان در روستای چشمه خزانه تقاضای تامین جهیزیه کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه این خانواده به دلیل شرایط مالی توان تامین جهیزیه را نداشتند با همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه ها و از طریق خیرین سایر استان ها بیش از 48 قلم کالا شامل 2 تخته فرش ابریشم، لباسشویی، گاز، یخچال و ...به ارزش 210 میلیون ریال تامین شد که بزودی به این جوان تحویل داده می شود.
وی تاکید کرد: حضور فعال خیرین در حمایت از خانواده های کمتر برخوردار علاوه بر ثواب اخروی نقش مهمی در برطرف کردن حوایج افراد نیازمند و فراهم کردن زمینه زندگی برای جوانان این قبیل خانواده ها دارد.
طهماسبی گفت: امیدوارم که در آستانه سال نو خیرین بیشتر به فکر خانواده های بی بضاعت باشند و همچون همیشه دست یاری خود را برای زدودن غبار غم در این شرایط اقتصادی از دلهای کوچک کودکان نیازمند بردارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار ایلام هفته قبل از مشاور و سرپرست امور اجتماعی استانداری، مدیران کل بهزیستی، کمیته امداد، تامین درمان، بنیاد مسکن استان خواسته بود که به سرکشی خانواده های نیازمند بروند که با قول مساعد مدیرکل امور اجتماعی استانداری بخش زیادی از جهیزیه های یک زوج جوان پیگیری و تامین شد.
گفتنی است سایر کمک ها به این خانواده که در این بازدید مصوب شده به این قرار است:
بهزیستی استان مبلغ 140 میلیون ریال کمک بلاعوض و ساخت مسکن این خانواده را تقبل کرده و برای پیگیری تعهدات کمک هزینه مسکن تا تکمیل آن نیز کمک بلاعوض توسط بنیاد مسکن، ستاد حوادث استانداری و کمیته امداد به مبلغ 50 میلیون ریال نیز مصوب شد.
همچنین انشعابات برق، گاز، و آب نیز به صورت رایگان از طریق بهزیستی اعلام شد.
همچنین تامین درمان نیز هزینه درمان بیماری پوستی و دندانپزشکی دختران مجرد این خانواده را تقبل کرده است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.